Sesja typu Lifestyle

Pozowanie do fotografii biznesowej jest trochę inne
Powinno odzwierciedlać prawdziwe sytuacje i inspirować ludzi do budowania więzi z Twoją Firmą.

A to działa najlepiej, gdy zdjęcia wyglądają naturalnie i szczerze.

Biznes wymaga pozowania, które nie wygląda jak pozowanie
Te zdjęcia powinny wyglądać tak, jakby fotograf znalazł się przez przypadek w naturalnym środowisku przedsiębiorcy i zrobił zdjęcie.

Wiele innych rodzajów fotografii ma tendencję do preferowania ujęć, które sprawiają wrażenie pozowanych. To nie działa zbyt dobrze w przypadku firm. Współczesna fotografia biznesowa wymaga, by bohaterowie zdjęć wyglądali przystępnie, przyjaźnie i profesjonalnie. Pozy wynajętych modeli mogą przynieść odwrotny efekt. Najnowszy trend w fotografii biznesowej mówi – pokaż kto stoi za sukcesem Twojej Firmy.

Naturalny. Otwarty. Przyjazny. Godny zaufania.

Trudno wyjaśnić “na sucho” fenomen zdjęć interakcji z innymi. Ze współpracownikami czy kontrahentami. Ale fakt jest taki, że Klienci najczęściej wybierają te zdjęcia. Są bowiem naturalne i nawet jeśli sytuacja jest zaplanowana, to interakcje i reakcje są spontaniczne i naturalne. To takie ujęcia, które sprawiają, że Twój klient ma wrażenie, że Cię zna, ponieważ obrazek na który patrzy daje mu poczucie jakby oglądał spotkanie przyjaciół oraz ich przyjazną i zaangażowaną rozmowę.
To takie fotografie, które dają poczucie oglądającemu, jakby fotograf wpadł przypadkiem na całą sytuację i wyłącznie przypadkiem zrobił kilka zdjęć.

Więcej o naturalnej fotografii biznesowej poczytasz w cotygodniowym biuletynie na LinkedIn – Fotograficzna środa z Sylwią

 

Similar Posts

One Comment

  1. Praesent turpis risus, interdum nec venenatis id, pretium sit amet purus. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Aliquam eu lorem nibh. Mauris ex dolor, rutrum eo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *